Je…ti palice šotorske ali Avstrijci so dolgočasni za znoret

25.08.2009

Pred kratkim sem bil opozorjen, da je minilo že skoraj leto od moje zadnje objave v moji skrinjici modrosti. Moja napaka priznam, precej pa je krivo precejšnje pomanjkanje v tem preteklem letu. Šola, služba in obstranske dejavnosti so terjale svoje.

No, da pa prekinem to neobjavljanje bom napisal nekaj o nedavnem izletu med prekratkim izletom na Vrbsko jezero na Avstrijskem koroškem.

Najin dopust se je po prihodu iz odlične počitniške lokacije v Bolgariji iztekal in sva bila z mislimi počasi že v službi ampak ideja o izletu na slavno opevano Vrbsko jezero se ni zdela slaba. Popokala sva torbe se vsedla v P206 in gas pa čez vas.

O prihodu tja  (malo se vse skupaj vleče zaradi dolgočasnih ovinkov pa tudi P206 ma bogi motorček) sva sklenila, da si najprej priskrbiva prostor za prespat. Pade ideja o prenočišču vendar naju ob ponujeni ceni 120 € in nekaj drobiža samo za spanje v nikakvem hotelu vrže na rit in se odločiva raje za kamp.

Najdeva najbližjega na južni strani Vrbskega jezera, kjer se najprej z receptorjem s rokami poskušava zmenit (vem, kljub mojem 4 letnem tečaju Nemščine mi je šlo vse iz glave… my bad) in najdeva skupni jezik ko mojster vpraša: “Pa pričaš ti Srbski?” Odgovor: “Kako da ne!”. In je pogajanje takoj lažje steklo. Super lokacija pod drevesom in še avto imaš lahko parkiran zraven. Cena? Zelo spodobno. Prenočevanje za dva in park za avto 23 €. Pošteno. Bohinjski kampi so neprimerno dražji, da o prijaznosti ne govorim.

Sedaj pridemo do gradbenega dela. Ker sva bila oba loleka in šotora nisva pregledala, kaj kmalu opaziva, da nama manjkajo najbolj pomembni členi šotora. Palice ki ga držijo pokonci!. Naj povem čemu je potem jezila precejšnja jeza. Šotor je bil nov. Kupljen približno pol leta pred tem in nikoli do sedaj odprt. V njem pa manjkalo precej stvari. Poizkušava z raznimi idejami, katere se izkažejo za neuspešne in ne preostane nama, da se v športno  trgovino odpraviva po novega. Tokrat seveda že prej razmišljava in pregledava vsebino. Cena? zmerna. 60 €. Vrneva se nazaj in loleka kot sva se še kr precej časa ubadava z postavljanjem vendar po cca pol ure nastane tole:

Šotor

Kaj kmalu se v tipični stari merčki mimo pripelje mojster receptor in naju opozori da naj ga drugič prestaviva na drugo stran. Ni kompliciral. Očitno se prej nismo dobro razumeli.

Vikend paket nadaljujeva ob 5 minut oddaljeni plaži, kjer se namaka avstrijski beli narod. Lepo urejeno ni kaj pa tudi voda je za tako jezero čista. Brez pripomb. Ohladitev je bila na mestu.

Po cca uri in pol se vrneva k šotoru in pade ideja o večerjici in večernem sprehodu po centru dogajanja Vrbskega jezera. Večerjo hitro najdeva v neki italjanski picariji, kjer si privoščiva pivo, jaz pico, ona sladico. Cena za znoret. Preko 25€. Okej. Je pač elitna lokacija avstrijskega turizma in je to potrebno vzeti v zakup. Ob odhodu oko vrževa še na Pagani Zondo s katero se je pred tem pripeljal osiveli podjetnik s mlado spremljevalko. Očitno ima dober karkter možakar. hehe… pade nekaj komentarjev tudi na to.

Izletek se nadaljuje v centru dogajanja Vrbskega jezera, kjer avto parkirava na prvem plačljivem parkirišču. Vzamem redno spremljevalko zadnje čase – fotografsko torbo in mahneva jo na sprehod. Občudujeva odlično arhitekturo in nastane nekaj fotografij:

Kaj kmalu se naveličava in se začneva vračat k avtomobilu.

Ugotoviva, da so Avstrijci dolgočasni za znoret. Nikjer nobenega pametnega dogajanja. V primerjavi z Bolgarijo, kjer se je plesalo po mizah že ob 20.00 in veselilo ja tukaj odlična lokacija za starejšo populacijo 70+ saj je povsod čista tišina. Samo v eni gostilni je fušal nek parček na mikrofonu, ki je prepeval avstrijske priredbe znanih komadov, ki se v nemščini slišijo katastrofalno. Ok. Saj se trudita in stvar okusa. Mogoče sta komu všeč. Ogledava si še ure v bližnji zlatarni (v izložbi seveda) kjer opazimo svojo sanjsko znamko Hublot. Hitro ugotovim, da bo še nekaj časa ostala samo velika želja, saj je bila najnižja cena 10.000€. Se moram zadovoljit z svojim Radotom.

Vrneva se k avtu razočarana nad avstrijskim preživljanjem dopusta in sva šokirana nad ceno parkiranja. 4 € za eno uro. Boli glava res. Vrneva se k šotoru greva spat in spet ugotoviva, da bo potrebno naslednjič vzeti s seboj kako napihljivo blazino saj plažne penice pač niso dovolj za udobno spanje. Kljub temu nama ob kapanju dežja uspe lepo zaspat.

Zjutraj vstaneva, plačava prenočitev v kampu in odideva. Ustaviva se še v Minimondusu, kjer opaziva, da bo do odprtja potrebno počakati še 2 uri, kar pa se nama ni dalo in jo mahneva domov.

V glavnem…

Avstrija naju ne bo videla še lep čas, med tem ko Bolgarija defenitivno. O tem pa drugič…

V kategoriji Razmišljanja

11 komentarjev Dodaj komentar

• 1. bejdi  |  25.08.2009 ob 15:26

aha, res je blog je treba mal negovat in obnavljat (((: vsaj vsake tolk, s fotkmami, če ne druzga, hahaha
    Lepe fotke, za brat pa črke premajhne čist (((: drugič :P

• 2. flowy  |  25.08.2009 ob 16:04

Ja če sta bla pa v Veldnu, ki je avstrijski Monte Carlo wanna be ;)

• 3. Sanel.Š  |  25.08.2009 ob 17:02

Ko bi vsaj Zondo slikala… LOL

• 4. Ines  |  25.08.2009 ob 17:20

Mi živimo blizu Avstrije, večkrat gremo tja. Imajo nešteto jezer in povsod se počutimo dobrodošli.
    Pa še cene za kopanje so ugodne in vse je čisto.

Pač ti rabiš ples po štengah , mi tega ne potrebujemo.

LP

• 5. Janez  |  25.08.2009 ob 17:23

Ne vem kaj je narobe s tišino. Meni je Avstrija zelo všeč. Če plačaš, hočeš imeti za to tudi mir.
    Če pa seveda balkanec hoče balkan,pa naj se tja odpravi preko Kolpe. Tam se pa pleše po mizah.

• 6. unijakec  |  25.08.2009 ob 17:46

Na začetku sem mislil, da bom prebral nekaj res zelo zanimivega. Sedaj na koncu sem ugotovil, da sem se pošteno zmotil.

Kot si že sam napisal, o taborjenju nimaš pojma. Konec koncev bi te prišlo ceneje, če bi šel v hotel prenočiti. Sprašujem se zakaj hodiš po svetu, če ti je vse predrago.
    O Vrbskem jezeru nisi napisal čisto nič, pa čeprav si šel tja zaradi ’slavnega jezera’. Verjetno ga tudi opazil nisi, ker se v okolici ni nič dogajalo….

O prijaznosti osebja v bohinjskih kampih (dva sta) … Očitno si od osebja dobil tisto, kar si jim dal – naveličanost, nepotrpežljivost, slabo voljo, en cel kup izmišljevanja,…
    Po pravici povedano si takih tečnob želimo čim manj.

Pred naslednjo objavo daj pregledati besedilo nekomu, ki se spozna na Slovenski jezik).

Unijakec iz Bohinja.

• 7. udo  |  25.08.2009 ob 17:51

Ja, če hočeš kaj cenejšega potem priporočam Baško jezero. Samo malo me skrbi, da tvoj RADo ne bo zadovoljen z izborom.

Če je kak tvoj sosed prebral, ti pa defenitivno zavida ;)

• 8. španski borec  |  25.08.2009 ob 19:13

prvi

• 9. elmy  |  26.08.2009 ob 12:24

tele urce znamke Hublot pa “ubijajo”…hude…vrhunsko dodelane

• 10. clementino  |  26.08.2009 ob 20:05

clementino

unijakerc: vsake oči imajo svojega malarja. Meni pač ni odgovarjalo. Vidim pa da sem ti na živec stopil ker si ravno iz Bohinja. Če stopiš mački na rep menda zacvili ali kako že pravijo. Kar se pa pravopisa tiče je pa tako. Blog je moj in vanj pišem kakor meni ustreza. Ti se zaradi tega nikar ne počuti obremenjenega. V svoje objave piši pa kakor tebi ustreza. Verjemi, da se jaz ne bom spotikal ob njih.

udo: Rado je cca. 10x cenejši od Hublota in meni kot navadnemu smrtniku lažje dostopen. Ni neka ura, s katero bi se lahko blazno bahal. Pa sosed ga pozna že. Tako da ni bilo to namenjeno kot hvalisanje, ker nima za kaj biti.

elmy: čisti orgazem so res. Hudobija.

• 11. elmy  |  26.08.2009 ob 20:17

ja nekateri imajo resne probleme sami s sabo, pustite človeka naj piše v svoj blog svobodno, tako kot se počuti sam… verjetno imate tisti ki ste tako rečeno “picajzlasti” pred svojim pragom najbrž vse počiščeno… kar pa zelo dvomim, mislim da je pisanje bloga samo dobra volja posameznika, saj z nami deli svoja mnenja, vtise,… tako da jaz bi se vzdržala nepotrebnih predvsem pa nesramnih komentarjev…itak pa taki pacienti sami dokazujete svoj nedorasel karakter… lp :)

potrebno

potrebno ne bo objavljen

Dovoljeni so naslednji HTML ukazi:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>